Fisher-Price Interaktywny chodzik Zebra. Ten interaktywny chodzik w kształcie zebry stanie się pierwszym przyjacielem Twojego dziecka, który nie tylko nauczy je podstawowych słów, ale też zachęci do stawiania pierwszych kroków! Mnóstwo manualnych ćwiczeń pozwala rozwijać zdolności motoryczne dziecka. Stanie, chodzenie i sięganie rozwija sprawność ruchową malucha. Wyraziste kolory, muzyka, światełka i powierzchnie przyciągają uwagę dziecka i pomagają rozwijać najważniejsze zmysły.
Nauka poprzez zabawę. Obracaj, przerzucaj, naciskaj i przekręcaj. Zebra oferuje całe mnóstwo sposobów na zajęcie ciekawych świata rączek siedzącego malucha. Dziecko może przerzucać stronę książeczki lub naciskać podświetlane przyciski, aby razem z nowymi przyjaciółmi – zwierzątkami poznawać alfabet i liczby. Pomogą mu w tym radosne wypowiedzi i piosenki do wspólnego muzykowania. Jedna zabawka – wiele możliwości. Gdy maluch zacznie naukę chodzenia wtedy wygodny uchwyt i solidna podstawa na 4 kółkach dodadzą mu pewności podczas stawiania pierwszych kroków. Całe mnóstwo radosnych tekstów, melodii i piosenek zachęca do dalszego ruchu i sprawia, że dziecko pewniej poczuje się na własnych nóżkach. Wspólne odkrywanie. Fascynujące jest obserwować, jak dzieci odkrywają świat – dzieją się wówczas wyjątkowe rzeczy. Odkrywanie poprzez zabawę, w swoim własnym rytmie jest najbardziej naturalne i przynosi najlepsze rezultaty. Dlatego zabawki Fisher Price rozbudzają wrodzoną ciekawość, stymulują wyobraźnię i zachęcają do poznawania świata na swój własny sposób.
Wybierz zabawki odpowiednie dla dzieckaZadbaj o zdrowy sen maluszka.Ach, śpij kochanie. Śpiewając kołysankę, patrzysz z rozczuleniem na swoje maleństwo. Każdy dzień będzie przynosił zmiany w jego życiu. A zdrowy sen wpłynie na dobre samopoczucie i wspomoże rozwój. Dbając o bezpieczeństwo i wygodę pociechy, pomyśl o wybraniu odpowiedniego łóżeczka. Pierwszy mebelek maluszka powinien być praktyczny i funkcjonalny. Miej to na uwadze, dokonując wyboru. Sprawdź też praktyczne akcesoria do łóżek i kojców. |
|
|
|